Gamzeasaf Kızlar bu teoriyi duydunuzmu doktorunuz size böyle bi tahmin yaptı mi ve ne kadar doğru çıktı 😊
_Mother_ Eslina175 kaç haftalık iken yapılıyor bu tahmin ben de bugün usg görüntüsü aldım da 6 haftalık gebeyim
_Mother_ Eslina175 hmm anladım canım teşekkürler 🙏 burda bir önceki gebeliğimde biri keseden tahmin etmişti ve tutmuştu ama kim hatırlamıyorum
Nazzeda _Mother_ keseden tahmin yapılan teori nub değil canım ramzi teorisi bebek kesenin içinde sağdaysa kız soldaysa erkek teoriye göre 😊
Nazzeda _Mother_ Baktım canım ama daha çok küçük galiba 7-8 haftalık görüntü olması gerekiyor çok uzman değilim bu konuda yanlış yorum yapmayayım o yüzden 😊
_Mother_ Nazzeda anladım canım teşekkürler 🙏 hayırlısı olsun inşallah önemli değil cinsiyeti hayırlı olsun yeter
Nazzeda _Mother_ Aynen öyle canım Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah herkese de sana da 🤲🏻❣️