Ogretmenannee Kızlar bugün doktora gittim bebeğin gramı çok ilerde dedi böyle bir durum yaşayan var mı? Çok iyi bir ilaç kullanıyorum ondan olabilir mi ki?
Hifask44 Ogretmenannee kaç gramdı acaba birde o kullandığınız ilaç baya kaliteli iyi bir vitamin ilacı
Mehtapakgl Ogretmenannee kuzum bende regenesis max kullanıyorum ve krillom dönüşümlü olarak kaç gramki bebek ilerde dedi.
Ayseege6156 Ogretmenannee bunu bende kullanıyorum çikolata gibi tadı geliyor ağıza müthiş vitaminli bir ilaç bende 15+3 deyim fakat bebek 3 gün önden büyüyor ve uzun boyu normale göre 😊🐣 bu kötü bişey değil bende sormuştum
Tubasahra Ogretmenannee Kaç kilo bebeğiniz kilo olarak haftası ilerde olabiliir benim kızımda hafta olarak 31 haftada kilo olarak 33 haftaya uyumluydu
Nehirr88k Ogretmenannee bende aynı vitamini kullanıyorum doktorum çok iyi oldugunu söylemisti 16 haftalığım haftaya cars. Gitcem bakalm bnim kac gram bebisim 🥰
Secil_zeynep Ogretmenannee anne baba genetik faktörler de burda önemli ben ilacı kullanmadığım halde bizimki de bu şekilde