Miray61 normalde göğüs hassasiyeti bende her ay 10 gün önceden başlardı yine başlamıştı. Ben sırf lk defa ovulasyon denedim diye biraz aceleci oldum 🙈 birde hiç belim ağrımaz adet öncesi ama baya bel tutulması gibi ağrım oldu ertesi gün geçti ama test negatifti. Sonra 10.gunde forumdan arkadaşlar gaza getirdi elinde test var yap işte belki çıkar falan diye benim umudum yoktu yani negatif gördüğüm için 😊 bi gazla tekrar yaptım akşam vaktiydi çok çok silik bir çizgi cıktı elimde kalan tüm testleri yaptım hepsinde cıktı hâlâ inanmayip üstüne birde kaset test yaptım ondada silik cıktı ilk öğrenmeden 4 5 gün sonra kan verdim 78 çıkmıştı 😊 çok teşekkür ederim canim inşallah darısı senin ve tüm yolunu gozleyenlerin başına olsun 😍