Kızlar buradan toptan haber verim dedim şuan moralim alt üst oldu regl 8 9 gün varken idrarda pozitif gördüm 7.gün kan verdim suan regl 5 gün var internetten aldıgım ovülasyon la gelen gebelik testi kalmıştı onu yaptım pozitif cıktı e nabız düşmedi kan sonucum 1 saat bile olmadı gittim ogrendim hayatımın şokuyla karsılaştım negatif kan sonucum eşim suan hamile sanıyor ben pozitif gördüğümden beri hamile gibi geziniyorum eşim görevde ona nasıl söylicem hiç bilmiyorum aglamaktan gözlerim sisti doktorun dediginde bu sekişde cok erken yaptırmışsın kan testini istersen tekrardan yapalım suan 5 gün kalmış dedi gerek yok dedim regl geçikmesinden gel cunku bu şekilde ögrenen birsürü annelerimiz var dedi kızlar yol gösterin napıcagımı bilemiyorum ya kanı cokmu erken verdim sizce neden suan pozitif cıktı tekrardan okadar kafam karısıkki