Endiselianne20 valla bende korkudan şeker yüklemesi yapana da kadar çok dikkat ettim o yüzden bende fazla kilo almamıştım o zamanlar sonra zaten gebelik şekeri çıkmayınca son zamanlar baya tatlı yiyorum 38+4 dum bisey olmadi suanlik sende şeker yüklemesinden sonra duruma gore bakarsın o zamana kadar dikkat etmende fayda var👍