Merhabalar sevgili anneler 🌸
aranıza yeni katıldım bu ilk yazım olucak 13+4 haftalık hamileyim Allah’ın izniyle bu ikinci çocuğum ilk hamileliğimde düşük tehlikemle birlikte bulantılar kusmalar derken çok çok zor günler geçirdim şimdiki hamileliğim de aynı düşük tehlikemden dolayı olan kanamalar bulantılar kusmalar kokulardan tiksinme ve en büyük sorunum ağzımda bitmek bilmeyen tükürük..
Böyle bi zorluk yok hiçbir normal düzenim kalmadı markete çıkamıyorum kimseyle konuşamıyorum eşimle çocuğumla ilgilenemiyorum doktorum yapabilecek bişey olmadığını söyledi böyle bi durumla karşılaşmış olanlar bana fikir verebilir mi lütfen 🌸🤲🏻