Kızlar bugün çatı muayenem vardı resmen okuduklarımdan ve duyduklarimdan dolayı gece kabuslar gördüm uyuyamadı. Muayeneye girdim titiriyordum resmen doktora yapamicam galiba dedim sakin ol dedi elimi tutabilirsin dedi ve iki parmağıyla jel sürdü on saniyelik bı işlem hiç hiç hiç acımadı kanamam asla olmadı çok rahat olun sakın milletin dediklerini kafanıza takip büyütmeyin doktora bu muymuş ya her hafta bile muayene olurum dedim lütfen kafanızı boş şeyler ile doldurmayın🙏