Hiç riske atmayın lütfen. Folik asit fazlasıyla önemli bir ilaç. Hamile kalmaya karar verdiğim andan itibaren içmeye başladım, ancak 4 ay sonra hamile kalabildim. Bebeğin tutunması ve gelişimi için çok önemli bir ilaç. Şuan 32. haftadayım 4 hafta falan önce bıraktım folik asiti. Lütfen kullanın, bariz bir etkisini göremeseniz bile çok etkili ve önemli bir ilaç