32 haftalık ikiz gebeyim. Kontrole gittiğim de ağrım yokken nst de az Bi sancım çıktı doktorum bu ilacı 6 saatte bi yarım almam gerektiğini söyledi. İlacı 2 gündür içiyorum olduğu gibi erimemiş halde tuvalete gittiğimde çıkıyor. Aynı durumu yaşayan var mı. Bu şekilde Bi faydası olmaz ki 🙁