Kubravci banada ilk etapta ağrıların geçmezse fiziğe yönlendircem demişti. Ya bu durum çok göreceli ben ilk doktor arayışındayken bi doktora gittim bana dedi ki annen sana hamileyken folik asit mi kullandı dedi. Hiç bir vitamin önermedi kullanmamı istemedi. Ben 10 yıldır ilaç mümessilliği yapıyorum pandemi den önce kadın doğum çalışıyordum hatta. eşim yıllarca yenidoğan çalışmış şuanda Demir ilacı çalışıyor. Yakın arkadaşımız folikasit çalışıyor. Yani benim ilaçlarla ilgili medikal bilgim çok fazla. Doktoruma söyledim ben şuan folikasite devam ediyorum yeni yapılan çalışmalarda böyle artık ama hekimler 3 ayda bıraktırıyor almadığım zaman halsizliğim çok oluyor. Demir +d vitamini +folik asit +omega+ magnezyum kullanıyorum. Doktorum biliyor rahat geçirdim hamileliğimi. Biraz kilo aldım ama hepsinin kullanım amacı var aslında herkesin aldığı kilo 20 kilo aldım. Bebeğiminde gelişimi çok iyi çok şükür. Ben doktora bunu bu nedenden şunu şundan dolayı kullanıyorum dedim oda devam etmek istersen edebilirsin demişti. Şimdi şunu yap bunu yap desem çok etik olmaz. Senin hastalığın bende daha ileri düzeyde anladığım kadarıyla bence fizik tedaviye git ordaki doktora durumunu anlat zaten onlar tedavi verirken sana uygun vitaminleride başlayacaklar. Kalsiyum takviyesi d vitamini magnezyum yada başka takviyeler alman gerekebilir. Denenebilirde magnezyum iyi gelmezse öylede gidebilirsin fiziğe aslında. Bence başlarsan magnimore plus başla onun içindeki oranlar daha yüksek. Kullanmadan önce bende basamıyordum ayağımın üzerine wc ye bile yalnız gidemiyordum. Ama magnezyum sayesinde gebelik öncesinden bile daha rahatım.