Mehtapakgl Semrafiratgokbudak bizdede ikili temiz çıktı, detaylıyı bekliyoruz ama önün öncesinde AFP testi olcam cumartesi kan vercem. 🥰
Merve__kozz Semrafiratgokbudak bende 17+3 üm ikinci gebeliğim 🙈 benmkide kız 🙈 ben hiç test yaptırmadım henüz doktorumun umtrason cihazı ileri düzey oldugu için herşeyine baktı sağolsun gerek yok ikiliye flnn dedi 🙂 bizim doğum da vaktinde gelirse 14 şubat gözüküyor ❤️
DaisyMom Semrafiratgokbudak bende 16+3 gunluk hamileyim bebisim 139 gr ❤ doktorum kiz dedi bacak arasi bostu degismez galiba.InsAllah degismez bir suru kiyafet siparis ettim elbiseler felan cok guzeller 🤗🤗 iki tarama yaptirmistim 11 haftalik bir sorun cikmadigi icin uclu tarama istemedi onumda detayli ultrason var.Ama devlette yaptiracagim bilgisi olan varmi 24 haftalikda yapiliyor dimi 🤗
Ebruelif72 17+1 im bende ilkim kız bu ikinci gebelik bir hafta önce gittim anlayamadı cinsiyeti. 169 gr dı
Aysoo Semrafiratgokbudak 19-20-21-22 haftalarda alınıyor detayliya sanırım ben hala ne hastanede ne de doktorda karar kıldım valla
YaseminGg Motherhood bende 15 haftalık hamileyim ama sizin nasıl 14 şubatta doğum oluyor anlamadım 🙈🙈
Motherhood YaseminGg benim 2. bebeğim eğer Allah nasip ederse ilki sezeryan olduğundan bunu da doktorumla o zamana şimdilik planladık yoksa normalde Şubat sonuna doğru olması gerek☺️
YaseminGg Asude967 hangi güne denk geldiğini sormadım aslında doğum olarak erken tarih haftasına göre ama bayan açıkladı zaten neden o tarih olduğunu
Guni1- Urazim2021 merhaba gizem merak ettim detaylın nasıldı?? Bizimki ultrasonu koyar koymaz pipisini gösterdi 👣😬
Yeniden Mennu prilam var ama çok zorda kalmayınca içmiyorum. Ama doyasıya yemek yemeği çok özledim ☺️☺️☺️
Mennu Yeniden ilk baslarda bende öyleydim içmeyim falan dedim ama baktim olmuyor gün içersinde aktivitelerini de engelliyor ben icmmeye başladım
Yeniden Mennu prilam içince ben kusmadım ama o bulantı o garip his filan varya onlar azalmadı bile. Sadece kusmadım. Sizde de öyle mi??? İlaç içiyorum madem yan etkisini filan alıyorum o kimyasalların cidden işe yarasın istedim sanki ama bilemedim de. 😀😀😀
Asude967 YaseminGg benimde sezeryanda bnde 14 şubat olsun dedim pazara denk geliyor dedi doktorum acil bir durum olmazsa hafta içi yaparım dedi o yüzden yazdım