40+4 olduk asla tık yok. Yarın doktor kontrolüm var suni sancı vermeyi düşünüyor doktor bende çok kararsızım biraz daha beklesem mi yoksa suni alsam mı diye🤦♀️ama dayanamıyorum artık :( galiba suniyle başlatılacak doğum. Son bir umut doğuramıyorum postu açayım dedim 😂