Çok çok gecmıs olsun bende kabızlık yaşıyorum ve makatta çatlak oluşmuş maalesef 🥺en son hastaneye ağlaya ağlaya gittim makatımın acısından doktor bana lavman verdi bir defa kullandım ve birde yanında makat yerıne sürmek için krem vermişti Birde bagırsak hareketlendirici şurup verdi onu da alıp kullanmadım onun harici ilaç falan kullanılmıyor zaten inşAllah bir an önce şifanı bulursun 🙏🏻🙏🏻🤲🏻