Kızlar merhaba az önce doktordan geldim , 4 5 gundur agrim vardi ve bunun bebekten gelen bebektrn kaynaklanan birsey oldugunu dusunmustuk . 1 aylik hamileyim daha . Herneyse doktora gittim ve yuksek derecede bobrek enfeksiyonu geciriyorum bebegimide etkiliyor napacagimi bilmiyorum tedaviye basladik allah yardimcim olsun dualarinizi eksik etmeyin