Minigimm2020 Kızlar çok merak ettigim bsey sanci cekerken kasıklardan mi cekiyosunuz adet sancisinin 10 misli gibi yoksa rahimde mi agri oluyo
1994ozg Minigimm2020 hepsinin karışımı yani ben sadece doğum anında sancı çektim gerçi ama adet ağrısının 1000 katı falandı 😁
Balbocegi_ Minigimm2020 canik benim dogum zamani kasiklarim patlicakti agridan ve bacagin yanları arilar mi soktu soktu cikti desem agrilar mi inan tarifi yok ama adet sancisida neymis diyebilirim 4cm kadar adet sancisi gibi sonra allah kerim
1994ozg Minigimm2020 yok doğum anında 10 misli falan olmuyo keşkee😁 ama öncesi için bişey diyemiyorum çekmedim sancı çünkü
neslihann87 benim göbek deliğimin tam altından girip belimden çıkıyodu sanki o sancı ilk öyle başlamıştı hatta gece 4te uyandım afedersiniz ama tuvaletim geldi zannetmiştim
Minigimm2020 neslihann87 bazen benimde gobegimden rahmime cekilme gibi bsey oluyo 🤔 33 haftaligim nst grdim sanci cikmadi ama onun gibi bseymi
neslihann87 Minigimm2020 doğum sancısı olsa geçmez canım benim yarım saat arayla o şekilde girdi daha sonra düzenli olarak 10 dkya bir düştü giderek daha kısaldı ve şiddetlendi şuanda 37 haftalığım sancılarım oluyo ama yalancı bi süre sonra geçiyo
Asi123 Dogum sancısını da suni sancıyıda cektim ikisinide her yerimde hissettim tabiki zor ama gözün korkmasın hersey anlık sonu güzel en azından
Minigimm2020 Asi123 ya terettutteyim cok canım tatli benim acaba diyorum yapamazsam dayanamassam sezeryan mi olsam dye
Busekrkmz Minigimm2020 doğrusunu söylemek gerekirse kemiklerin sanki derinden ayrılıyor gibi oluyor ama asla dayanılmıcak bir acı değil inan ki dayanabiliyorsun zaten bebek doğduktan sonra o acıları hatırlamıyorsun bile anında geçiyor hiç bir şeyin kalmıyor.