Pinarx07 Yarin 7 de yatisimi yapacakmis doktor suni sanci vererek baslatacakmis suyun iki gun idare eder diyo doktor aksama ancak dogurursun dedi cok korkuyorum 40+3 olucam yarin 41 e kadar bekliycektik ama bekleyemeyiz diyo 🙄😢
Pinarx07 Bade2020 valla bilmiyorumki hic birsey tamamen bilgisizim cok korkuyorm sadece ne glcek basima diye 😔
Pinarx07 Fatma0505 bnde cok korkuyorum uyuyamam bugce korkudan dunde uyuyamamistim nasil olacak bilmiorm.bu yirgunluga bi anda yarin dedi doktor beklemiyidum bnde cok tuhafim ya acayip korku olustu bnde hazir degilim 😔
Bade2020 Cemrebslyn hyr canım cevremdekilerden biliyorum ve çocuğa zararlı oluyormus o kadar beklemesi ki 41.haftasina giriyor 40 haftadan sonrası teklikeli diyor tüm doktorlar