MutluAnnnecik Elbette doktor değilsiniz ama sonuç gostermeme daha var yaşayan var mi acaba nedir ne değildir??
melodia MutluAnnnecik idrarda birkaç tane lökosit çıkıyor çok normal bir şey. Ama çok fazla lökosit varsa idrar yolu enfeksiyonu var anlamına geliyor büyük ihtimal
Soonngull MutluAnnnecik vücutta yabancı bi madde görülünce kendini çoğaltıp vücudu korumaya alan bi şey diye biliyorum. Ben idrar yolu enfeksiyonu geçirdiğim zamanlar hep yüksek çıktı
Ebru_06 MutluAnnnecik bende de çıkmıştı hatta korktum enfeksiyon mu diye ama doktorum korkulacak bişey yok dedi
Soonngull MutluAnnnecik ilk geçirdiğimde verdi ama kullanmadım sadece toz kullandım sonra 2 kez daha olunca antibiyotik kullandım fitilde kullandım
buseyusuf27 MutluAnnnecik canım su bol içmediğin için öyle bndede cıkmıstı ebe dedı bol su ıc su tüketmıyorsun sen dedı cok az enfeksıyon gorunmus dedı ılac vermıcem ama bol su tuket dedı