Bende de oldu grip gibiydim bir kaç güne koku ve tat gitti. Evde kendimi izole ettim karbonat+tuzlu suyla burnumu temizledim elma sirkesiyle gargara yaptım. Bol C vit tükettim. Çok şükür bi kaç güne geçti üşütmüşüm meğerse hemen korkmayın evde tedbirlerinizi alın geçmezse gidersiniz. Ciddi bi belirti yoksa gitmeyin bence(ateş-halsizlik-eklem ağrıları) Test için hastaneye gitmek riski arttırıyor.