imren91 Kızlar ben Gülsüm Feyza’ya gittim geçen hafta. Ancak çok yoğundu doğru düzgün ilgilenmedi. Pazartesi gitmiştim ondan mı kaynaklıdır acaba? Gidenler varsa Bilgi verebilir mi bu konuda?
Sevvalmina imren91 herzaman çok yoğun benimde 3. Gidişim doğumu gülsüm hanıma yapıcam ama yoğun olması beni korkutuyor yeteri kadar ilgileniyor mu diye düşünüyorum
Mirayiko imren91 kendisine gitmedim ama yine burada yapılan yorumlarda genel olarak çok yoğun olduğu yazılmıştı
Sevvalmina imren91 şu dönemde devlete mecbur kalmadıkça gidilmez diye düşünüyorum ama özellerde hiç özel gibi değil o da ayrı bir konu 😏