Tevhidehli1 Crp değerim 13-10-3-7 şeklinde bir çıkıp iniyor daha çok başlardayım bir tedavi yapılmadı 13 çıktığında filan acaba crp yüksek olup da ne gibi aşamalardan geçtiniz ? Sağlıklıca kucağınıza aldınız mı? Birilerinden duymaya ihtiyacım var..
Hifask44 Tevhidehli1 vücudunuz da enfeksiyon var bende de vardı ilaç kullandım benim idrar yollarım da vardı sizde de aynı olabilir bol su için
Ozdmrkbraa Tevhidehli1 romatiotid artrit taşıyıcısıyım babamdan dolayı crp 25 oldu yine de bişey yapılmadı dizinde normalde böyle bi hastalığınız yoksa sistit olabilirsiniz yada gribal enfeksiyon tarzı soğuk algınlığı falan olmuşsunuzdur düşmüş zaten korkulacak bi durum yoktur içiniz rahat olsun
Hifask44 Tevhidehli1 suprax verildi bir kaç doktora sordum kullanmam da sakinca yok dedi ama en iyi ilaç su günde 3 litre su içmenizi tavsiye ederim
Tevhidehli1 Ozdmrkbraa Covid 16 gün önce pozitifti şimdi belitilerimi atlattım hatta en son 3 dü 7 ye yükselmiş şimdi
Ozbur Ozdmrkbraa merhaba geçmiş olsun benimde crp kademli olarak artıyor 30 olmuş. 16 haftalık gebeyim bende ra taşıyıcısı olduğunuz nasıl anlaşıldı acaba? Benim de annem ra hastası. Bende rf değeri 7 çıkmış ama crp sürekli yükseliyor herhangi bir şikayetim de yok ateş felan anlamadım
Ozdmrkbraa Ozbur babamdan dolayı genetik yatkınlık var denildi bide cep değerim yüksek olunca doktor tanıyı koydu