1234momsss Merhaba kızlar genital bolgemde bazen çok ağrı oluyor doktora sordum rahim büyüdüğü için normal fazla ayakta kalma dedi ama herkeste de olmuyomus özellikle tuvalet esnasında çok oluyo benim gibi olanlar varmi
Esraoztemir 1234momsss evet canim kac haftaliksin. Ben suan 30+5 im genital bolgede basenlerimde agri ve sanki hamlamışım gibi agrilar var kalkarken falan daha cok hissediyorum ama normal diyor doktorlar. Asagi dogru agirlik tasiyoruz cunku
1234momsss Fatma Canım ben daha 24haftaligim bazen böyle ağrı olunca acaba erken doğum felan olurmu diye korkuyorum ama genelde agri olmasi normal diyolar
1234momsss Esraoztemir 24 haftalığım canım bir aydır felan oluyo ağrı sanki böyle yırtılma ağrısı gibi ayakta durduğum zamanlarda çok oluyo
Esraoztemir 1234momsss aynen bendede o zamanlar baslamaisti nerdeyse halen devam ediyor. Ben kac kere gottim doktora onlarsa guluyor siz evham yapuyorsunuz hersey normal diye. Sadece adet sancisinin biraz daha agiri ve kan gelmedigi surece hersey normal diyorlar
Sayrkann 1234momsss aynen canim benimde hep oluyor yururken hatta bir ara bebek cikacak sancim bacaklarimi kapattim
1234momsss Esraoztemir Evet canım önceden adet olduğum zamanlarda olurdu böyle bı ağrı banada normal dedi doktorum rahim büyüdüğü için oluyomus ama ben yinede korkuyorum 😊