15 haftalık gebeyim. Ayın 3 de covid testim pozitif çıktı. Evde karantinadayım fakat ne evime gelen bi ekip oldu nede günlük arayan sağlık ekibi. Normali mi bu yoksa sürekli arayıp sağlığımı sormaları gerekmez miydi. Bi ara toparladım ama 2 gündür yine başağrısı yaşıyorum şiddetli. Ankarada olup bu durumu yaşayan var mı ? Nereyi aramalıyım