milagrooo 38+3 teyim çok hareketli bir hamilelik geçirdim ama son bir kaç gündür sanki kasıklarıma ağrı vurduğunu hissediyorum yürümekte zorlanıyorum hatta acı çekiyorum bebek sanki baskı yapıyor gibi acaba normal mi bu durum?
FigenBelinaynceyol 38+2 deyim bende ayni durumdan muzdaribim malesef 🙁 gunluk ev isi bulasik yemek falan ancak yapiyorum yuruyus yapmak isteyince cok zorlaniyorum kasiklarim hatta vajinal bolgem cok agri yapiyor
milagrooo FigenBelinaynceyol bir kaç saatte biten rutin ev işlerimin bitmesi akşamı buluyo nerdeyse artık 😩 bi de bir yere oturunca ağrılı kalkıyorum diye oturmaktan da korkar oldum, Allah yardımcımız olsun inşallah...
Babymam milagrooo benimde o şekilde 37 haftalığım şuanda kontrolde doktor bebeğin kanala yerleşmesinden kaynaklı dedi baskısından oluyormuş bacak aram çok ağrıyor kalkarken yürürken zorlanıyorum baya 🙄
Gulsum94 milagrooo bendede aynı özellikle yürüyüşe çıkınca sürekli tuvaket ihtiyacı geliyo yürümek bile istemiyorum
emelbulbul ben 33 haftaligi hamileligimin basindan beri bacak aramdaki kasiklar agriyor hala agrimaya devam.ediyor