Fatmayrc bana da 30.haftamda suyun sınırda demişti. Bende havuç suyu içtim 2hafta sonra tekrar kontrole gittim doktora havuç suyu ictigimi soyledim kesinlikle içme dedi. Havucta A vitamini var ve fazlası bebege zararlı olabilir sadece bol su tüket, ayakta çok kalmamaya çalış ve soluna yat dedi. Öyle her okuduğunuz şeyi kafaniza göre uygulamayın dedi🤷♀️