Burcuu3761 Prmas61 bildiğim kadarıyla virüsten dolayı 1 kişi alınıyormuş ama bende bir türlü randevu alamıyorum doktorlar randevu sistemini kapatmış neden acaba bende farabiye gitmeye başladım
Prmas61 Dogumhaneye yanı sancı çekerken olduğumuz yere refakatcı alınmıyormuş pandemıden dolayı fakat doğumdan sonra servıse refakatcı alıyor mu bilen var mı