Kizlar merhaba geçenlerde yazmıştım malesef kalp atışı alamadık 9.haftaya yakınken kürtaj oldum kese içi kanama başlamış bu 2.kurtaj patoloji temiz çıktı genetikten haber bekliyoruz benim gibi olan varmı yeni hamilelik için doktor zamana gerek yok dedi fakat aynı şeyleri yaşamaktan korkuyorum kaç ay ara vermeliyim birde doktor birdakine iğne kullancan dedi bu ignelerden kullanıp sağlıklı bebeği olan varmı😔