Nermin1002 Arkadaşlar ara sıra vajina da baskı hissediyorum kasılma gibi normal midir 19 haftalık oldum
olalahoppala Çok oturmayin yan uzanın derim. Bir de iki alinizda gobeginizi sağdan soldan hareket ettirin alta baski varsa sıkıntı baski yoksa sıkıntı yok sadece yorulmussunuzdur