Allah’ıma şükürler olsun 3 düşük sonrası bu duyguyu oğlumdan sonra tekrar yaşattı okadar uzun süredir bekliyorum ki bu günü 3 dusugum vardı hiçbir sorun cikmamasina rağmen hep husrana ugruyordum Allah’ım nasip etti tekrar Allah’ım isteyen herkese nasip etsin kızlar hiçbir proglem çıkmıyorsa lütfen Ümmü sübyan varmi diye bir hocaya gidin ben gittim o ayı hamile kalmisim benn çok inanırım böyle şeylere sübyan varmış bende muska yazdı gittiğim hoca su verdi tütsü verdi 11 gün okunucak dua verdi Allah’ım nasip etti yine 🙏🙏🙏🙏