Kubos_36 26.haftamda çok az bi kanamayla hastaneye gittim rahimde 3 cm açılma vardı ve erken doğum riski ile hastaneye yatırdılar. Hayır sence hamilelikte kanama lekelenme ve sancı çekme normal olabilir mi. Neden buraya yazarak vakit kaybediyorsun ki. Herkesin hamileliği bir değil ben böyle bişey yaşadım diye sen yasamazsin inşallah ama burada insanların vicdanına bırakıyorsun evladını. Hiç doğru değil.