Lierac iyi diyorlar ama kullanıp çatlayan da çok. Maddi açıdan sorun yaratmayacaksa clarins yağ ve krem ikilisi çok iyiymiş. Ben de şuan thebody shop hawaian kukui isimli kremi kullanıyorum cilt elastikiyetini artırdığı kanıtlanmış gerçekten müthiş bi nem veriyor. Benim cildim hiç elastik değil inşallah bunlar işe yarar.