hv2020 Yakın zamanda doğum yapanlar rica etsem süreci ,nasıl olduğunu, odaları ve ilgilerini anlatabilir mi memnun kaldınız mı neden memnun kaldınız ya da neden memnun kalmadınız teşekkür ederim şimdiden 😊
irembozcalar Ben 2 ay önce doğum yaptım. Yatışınızın yapıldığı odada doğum yapıyosunuz yatak çatala dönüyor doğumdan sonra da kontrol için bi süre daha tutuyolar duruma göre sonra servise çıkartıyorlar. Doğum yaptığınız yerdeyken eşiniz bile göremiyor sizi ve bebeği en sinir olduğum şeydi kavga çıkarttım yine eşime göstermediler sadece refakatçi bir kişi kalıyor kadın. Servisteyken de akşam 6da mı ne kısa bir süre eşiniz gelebiliyormuş bize gerek kalmadı. Doğurana kadar da tek başınasınız o da sıkıntı. Başka merak ettiğiniz ne var?
irembozcalar Rutin şeyleri yapıyolar sonra gidiyolar öyle çok ilgili değiller bence. Sancıdan ölüyordum niye bağırıyosun ki diye azarlamıştı bi ebe beni. Bebek gelmeye yakın tüm tıp öğrencileri izlemeye geliyor çok utanç verici şimdi düşününce ama kendi derdinizden onları gözünüz görmüyor. Doğumdan sonra size ve bebeğinize çip takıyolar bebek odadan çıktığı an güvenliğe bildirim gidiyor 1 dk sonra güvenlik odanıza damlıyor 😂
irembozcalar Yanına mutlaka elbise tarzında gecelik al sürekli alttan muayene yapıyolar doğumdan önce ve sonra