Kızlar kahverengiden kırmızıya dönen bir akıntım var. Doktorumla konuştum, kanama artarsa, sancın çok olursa ve bebek hareketlerini gün içinde takip et hareketler azalırsa gel, yoksa korkulacak bir şey yok dedi. Biliyorum her gebelik farklı ama ben yine de aynı şeyi yaşayan var mı merak ettim. Bebeğimin hareketleri iyi, sancın aşırı değil, uzandıkça geçiyor ama yoğun olmamakla birlikte akıntım ara ara devam ediyor, korkuyorum 🥺 son haftalarda olduğum için normal mi, 38+3 deyim pazartesi sezaryenim var.