Sulemsi10 bence gerek yok canim baska odada dahi uyuyakalsan duyarsin bence bebisin aglama sesini ha evin dublex tir sen ust katta cocuk alt katta uyursunuz ozaman gerek olur diye dusunuyorum ama dublex ev degilse her turlu cocugun aglamasini duyarsin ne kadar uzak olabilirki yani ayni evin icinde odalar dublex olmadigi surece ben boyle dusunuyorum bu bmm fikrim tabikide bana esimin bi arkadasi al falan dedi ama onlarin ev dublex 😁 bizim ev normal bi ev gerek yok bana gore ki ben en ufak sesi duyan hemen uyanan bi insanimdir