Mom42 Mucizebebegimm123 bende 21+2 yim insan sabırsızlanıyor bir an önce zaman geçse de gelse istiyor insan☺️
Mucizebebegimm123 Mom42 aynen öyle canım iyi kötü geldik bu haftaya kadar. maşallah sen yarilamişsin bize daha çok var 😊. Cinsiyeti ne
Mom42 Mucizebebegimm123 Kız canım😊 valla öyle yarıladık bakalım 3-5-7 hafta derken gerçekten zaman çok çabuk geçiyor yarın bir bakmışız kocaman olmuşlar bile🥰
Pelusss Sermec27 canım sen nuba göre mi bakıyorsun. Bu nub dik mi paralel mi sence ya da neye göre erkek dedin ☺️