merhaba arkadaşlar ben 39 haftalık hamileyim utrasano gorede 40 haftalık .artık çok sıkıldım gerçekten hamile olmaktan her tarafım şişiyor uyuşuyor nefes alamıyorum bebeğim kilosu .3.600 dü geçen hafta yarın gene gidecem Dr ama umudum kalmadı artık doğum falan olmayacak gene eve yollayacaklar biliyorum .piskolojim bozuldu gerçekten .hergun sıcak suyla duş aldım hurma yedim yürüyüşler yaptım eğilip kalktım . göbeğim de biraz aşağı düşmüş ama gelmiyor .lütfen bir fikri olan cvp versin .ilk gebeliğim bu arada . ayaklarımda tut göz kapaklarima ma kadar şişmiş ve uyuşuyor sızlıyor gerçekten çok bunaldım sıcak birde havalar .benim gibi olan varmı .yada bir çözümü olan varmı cvp versin