Merhaba,
34 haftalık gebeyim. Geçen hafta mide bulantısı, halsizlik, baş ağrısı şikayeti ile hastaneye gittim tansiyonum 14-9 çıktı. Daha sonra evde kendim tansiyonumu takip ettim 13-8 12-9 aralığı çıktı hep. Doktorum yatış verdi 24 saat idrara baktı protein çıkmadı tansiyonum da düzeldi 3 gün yattım çıktım. Bugün evde tekrar ölçüm yaptım 14-13 çıktı. Doktora yazdım cevap bekliyorum. Eğer böyle giderse erken doğum olur diyorlar. Başına gelen, bilgisi olan varsa beni aydınlatabilirse çok sevinirim. Korkuyorum erken doğum olmasından🥺