Hifask44 15+4 üç doktora gittim 3 ü de kesin erkek olduğunu söyledi ama değişir mi başına gelen oldu mu hiç
Snszasla Hifask44 3 doktor da aynısını söylediyse değişmez bence canım 🐣 12.haftada yanılma oluyor ama 15 .haftada yanılma olmaz sanırım
Ffc2224 Hifask44 bana 13 de kız dedi muhtemelen 17 ve 18 de erkek dedi bende halen diyorum acaba değişir mi 😂
Hifask44 Snszasla 2 kesin dille erkek dedi 1 tanesi 12. Haftada erkeğe benzediğini söyledi inşallah dediğiniz gibi olur
Snszasla Hifask44 benim ki 12.hafta da kız dı doktor öyle demişti detaylıda 20.haftada erkek olduğunu öğrendim 12 de yanılma yüksek ama ilerleyen haftalarda daha belirgin şekilde oluştuğu için muhtemelen değişmez canım 🥰
Hifask44 Snszasla çok teşekkür ederim canm benim kızımda da 12. Hafta da benziyor dedi değişmedi bında da aynısı olur inşallah
Hifask44 fatmaozdemir1 hayır cinsiyet için ben ilk kızım da doktor yüzünden çok fazla sorun yaşadım bunda aynı şeyleri yaşamamak adına 2 özel 1 üni hastanesine gidiyorum ama özel doktoru da 1 indirdin
Hifask44 Ffc2224 ben de hiç kız denilmedi açıkcası birde iki doktorda kendinden gayet emindi doğana kadar çok da güven olmaz cihaz sonuçta kul yapısı 😅
Hifask44 Deletedmom337 yani tekrar bir doktora gerek duymuyorum açıkcası 2 hafta sonra zaten ayrıntılıya gireceğim kızımda içimden hep kız olduğu geçerdi bunda da içimden geçen erkek geçiyor artık hayırlısı olsun sağlık olsun gerisi önemli değil