Yenigelin555 Hayırlısı tabi ki ama siz yine de temkinli olun, pozitif düşünmek güzel bir şey ama sonradan üzülmemek için olası olumsuzluklara da kendinizi hazırlayın.. Benim de düşük olmuştu çok üzülmüştüm , doktor kendini suçlama seninle ilgili değil bir ay sonra kesin olur dedi ve gerçekten inandım öyle de oldu.. Kimyasal düşükte evde yapılan testler pozitif çıkmaya devam eder, kendinizi yanıltmayın .. Sabredin bekleyin regl olmazsa doktora gitmek en mantıklısı.. Hatta 10 gün bile bekleyin.. Benim düşük olunca bir dahaki sefere hemen test yapma dediAnnem, ben de dediğini yaptım, epey gecikince test yaptım.. Daha iyi oluyor, üzülme olasılığı azalıyor.. Dua edeceğim size 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🧿♥️🙋🏻♀️🌷