Kumsal23 Anneler 39 haftaya girdim ancak , nstde sancım çıkmıyor , hiç bir ağrım dahi yok bu prenses ne zaman gelicek acabaaaa, haftaya cuma gün verdi sancım olmazsa suni sancı demek istiyorum normal doğum yapmak istiyorum bana yardımcı olunnnnn😔🤗🙏
Evaveannesi Kumsal23 bende aynı durumdayım sancım hiç cıkmıyor hatta hiç yok nts 39 haftamdayım doktor pazar gel suni verelim dedi doktor bebek çok kilo almadan normal doğum yap dedi çok kararsızım
Kumsal23 Evaveannesi İnşallah normal doğum yaparız sağlıcakla kucağımıza alırız hakkında hayırlısı olsun normal yaparsın inşallah