ayminaninannesi arkadaşlar 26 sında adetim bitti 27 sinde takibe başladım.ve 27 sinde de günleri değerlendirmeye başladım yanlız 2 gündür kasik bel agrım var adet gibi olcam gibi ağrı car göğüs uclarim aciyo adet günüm 20 eylül yardımcı olurmusunuz umutlanmak istemedigim için hiç düşünmemeye çalışıyorum hatta siteye bile girmez oldum bu belirtiler olunca kafam karisti