Kizlar merhaba ben bi konu hakkinda size danismak istiyorum. Evlendikten sonra adetlerim cok değişi. 2 ayda bir gorüyorum artik. En son adetin 2. Günü hotmon testi vermissim temmuzda. O zamndan beride adet görmedim yine. Hormon testinde bir şey çikmadi doktora anlatiyorum derdimi aama butun değerler tmm cikti. Zaten adet olmak ve olmamak arasinda bir şey yasiyorum artik tm olarak adetmi değilmi onuda bilmiyorum. Buyuk ihtimal ben dün yumutladim ama bu gün adet oldum boyle bir şey olabilirmi ? Tam olarak edet kani gibi değil aslindaa kac aydir bu şekilde. Amaa ben adet saniyordum bence yumurtluyorum vee sonrasinda kanamam başliyor. Şu an derdimi çook anlatamadim kusura bakmayin. Sinirim bozuldu yine.