Ebrulig Selam annişler doğurmaya yaklaşınca insan ileriki süreci dahada merak ediyor👀 Suyunuz veya gerçek doğum sancılarınız gece uyurken mi oldu? Yoksa günlük hayatta geçirenler de var mı? Ben bazen yürüyüş yaparken yaşayacakmışım gibi hissediyorum😂 38+1 🐣
Pcoslubiranne Ebrulig benim tuvalette geldi.🙈Ögleden sonra 4 gibi.Sürekli büyük tuvaletim geliyordu o gün yine gittim.Eğildim.Pat diye bir şey patladı hissettim peçeteyle baktım ki çok açık bir pembe su.Ayağa kalkınca da anladım suyum gelmiş. Ablamın gece 4 de gelmişti.İslaklikla uyanmış kalkinca da anlamis gelmeye devam ediyormus.
Meriwa Ebrulig suyumu doğururken patlattılar😄 bende yollarda gelcek diye korkardım bizimki gelmek bilmedi sancı da sabah 6 gibi adet sancısyla uyandım ertesi gün sabah 6 da doğurdum😄
Gulsen4224 Ebrulig gece sancım başladı ama 20 15 dkka arası ayaktaydım ztn lavobaya gittim bi baktım durmaksızın Sızıp aktı tutamıyorsun da dedim benim suyum geldi onunla baya bekledim evde ama beklemek sakıncalı Beklemeyin
Ebrulig Pcoslubiranne benimde bitmeyen bir tuvaletim oluyor🤦🏻♀️ Küçük küçük baya uzun sürüyor. Normal suyum renksiz olursa nasıl ayırt edebilirim?
Bvzzz Ebrulig bende doktoruma sordum onu su gelir ya da sızarsa ya ateş yapar ya da sancı falan yapar muhakkak dedi
2020-2020 Ebrulig senin nişan falan geldimi? Benim bebek yukarda ne zaman aşağı inecek yoksa doğum anında mı iniyor ?
Ebrulig 2020-2020 yok canım şuanda bir şey gelmedi. Ama 1-2 hafta öncesine göre değişikliklerim şunlar; Artık kabız değilim günde 2-3 kez yumuşak kıvamda tuvalete çıkıyorum. Daha çok terliyorum. 3-4 günde bir gece sancı ile uyanıyorum. Sende neler değişti?
Ececem Bende hiç böyle misafirlikte, sokakta, toplu taşımada geleni duymadım 😂 hep gece geliyor bu sular.
Ebrulig Ececem dimi dimi sancı geceleri daha hareketli oldukları için midir bilmem gece daha çok başa geliyor
2020-2020 Ebrulig bende gece çok fazla tuvalete gitmeye başladım. Özellikle geceleri daha fazla. Karnım iki parmak aşağı indi ama hala yukarıda duruyor. Vajinal baskılar oluyor ara ara … Birde dün gece hafif adet sancılarım oldu ahaaaaaaaaa geliyomu acaba diye heyecan yaptım ama nerdeeee 🤷🏻♀️
Gulsen4224 Ebrulig aynen canım oturmadım ama egerki oturursan anlamazsın galiba o sıkıntı ayaga kalksan görürsün ki durdurmuyorsun görürsen anlarsın ama benim nişan geldi ondan önce sonra suyum geldi bekliyordum sancıda olunca 🤷🏻♀️
M_N_R Gulsen4224 Peki hemen sancin geldi mi canim ?Suyun gelipde sanci olmama ihtimali var mi acaba ?Anladigim kadariyla dogum yapmişsin.Tecribesizimde o yuzden soruyorum.Dogumada az kalinca insan strs yapiyo🙁🤦♀️
mina_mom Ebrulig 38+3te gece 11 buçukta kayinvalidem o akşam onlardaydık eve gelecekken sen bu gece doğuracaksın dedi eve girdim üstümü değişirken uyicaktik şakır şakır suyum geldi sonrası hastanede bitti zaten 🤣😍
Ebrulig 2020-2020 Benim tuvalet seanslarım yine 2 hafta önceye göre azaldı nedense😂😂😂 Normalde 5 kez falan kalkıyordum şimdi 3 kez kalkıyorum. Karnım sanırım hala yukarıda🤷🏻♀️ Hıçkırdığında kafasını sezeryan olunca kesilen bölge varya orada hissediyorum
mina_mom M_N_R ihtimal var canım. Suyum geldi ama sancim asla yoktu açıklığımda 1 cmdi ilerlermiyordu bu yüzden zaten suni sancıyla doğurdum 4 doz yedim o şiddetle 7 saatte acildi anca sadece suyum gelmişti benim
Gulsen4224 M_N_R M_N_R bir gün erken geldi bebek ilk sancım girdi 15 20 dkk arası ama girdiğinde durdurmuyor yerinde geçiyor yine tabi sonra bi baktım nişan gelmiş peceteme girdim odaya lavobaya afedersin idrar geldi diye geldim bi baktım bacaklarımda su hissettim oturmadan denk geldi allahtan dedim suyum geldi Kimisi su gelip sancısı olmayanda oluyor 5 dk ya kadar evde bekledim 5 dk ya indi sancılarım agrıdan zatn yatamadım oturmadım evin içince gezdim öyle sonra hastaneye ztn ama hatam şu ki suyum geldi ben hastaneye gitmedim birşey olmadı ama oladabilir sende 5 dk ya kadar bekle sancını ama suyun gelirse git cnm durma