Tsknaltunts Beyza9197 4 aylıkken yavaş yavaş çıkmaya başlar canım benim öyle oldu 5 ten sonra bir anda şiştim 🐣
Mahbuss Beyza9197 benim 15 ten sonra hafif çıkmaya başladı şuan 19 haftalığım ama hala hamile göbeği gibi değil 😀 normal göbek gibi duruyor
D2147 Beyza9197 Benim de 6.ayımda hafif hafif çıkmaya başladı. Şimdi doğuma 50 gün kaldı. Ama hala da küçücük. Annemin de öyleymiş 🥰
Nrykml Beyza9197 dünde biri böyle bi soru sordu “ canım üzülme çıkacak zaten dedim ” beni tersledi korkuyorum artık yorum yapmaya 😄
threestar Beyza9197 benim çıktı bile demek ki kişiye göre değişiyor sat’a göre 14+4 ultrasona göre 15+4’üz belirginleşti 1.5 haftadır artık ayırt ediliyor
saramomy Beyza9197 ben minyon zayıf olmama rağmen iç karnım genişmiş ve 8 aylığım daha bu ay belli olmaya başladı yani 30 haftadan sonra 😅
Heyecandorukta Beyza9197 Bende 17. haftadayım benimde çıkmadı merak ediom ne zaman çıkar acaba, bi anda çıkarsa kocaman olurda çatlar diye de çok korkuyorum 🙄