Umudumm Kızlarr ben 5 haftalık hamileyim ve belirti Yok henüz sadece uykum geliyor bazen, 5 hafta olup belirti yaşayan var mı yoksa belirti için erken mi sizce ?
deletedmom211 Umudumm canim ben hiç bir belirti yaşamadım şu saate kadar uykum vardı sadece şuan 14+5 gunluguz biz yavrumla korkma herkes belirti yasicak diye birşey yok
Umudumm deletedmom211 bende korkuyorum acaba bi sıkıntı mı var dıye canım cok sağol içimi rahatlattın☺
deletedmom211 Umudumm yok kuzum bende öleydim ilk zamanlar normal bunu dusunmen ama benim minik yavrum hiç beni üzmedi şanslıyız demekki 😂🤣