Kızlar mrb 40. Hafta icerisindeyim ve Doğuramıyorum Sezeryan da istemiyorum bebek kanala dahi
inmemis doktorla konusacagım vajinal ilaç ile suni sancı ile dogumu baslatmasını isteyecegim bu sekilde dogum yapan var mı ?? Yoksa bu sekilde dogurmak icin bebegin kanala inmesi mi gerekiyor yada açıklık olması mı gerekiyor?? Bilgisi olan yardımcı olabilir mi