Arkadaşlar ben ilk çocuğumda biraz abartmıştım üç takım onlu hastane çıkışı 6 tane falan beşli takım almıştım ve aldığım pijama takımlarını tulumları hiç saymıyorum bile ee tabi ilk çocuk heyecanı hevesi ama çok çabuk pisleniyor kusuyor süt akıyor falan ee lohusa olunca hele birde sezeryanlı olunca çamaşır yıka ütüle biraz sıkıntı oluyor o yüzden çok rahat ettim sadece süslü püslü almak yerine kullanışlı olması önemli bunu anladım.