Merve1656 Merhaba güzel hanımlar 🌸 1 2 saattir karnım da toplanma oluyor semsert oluyor top gibi olup toplanıyor..hafif hafif belime ağrı giriyor bu kasılma mı bebeğim donmustu kafası aşağıda bide😣 bu arada 29+4uz
Cookie_ Merve1656 benim de olmuştu 30.haftamda doktoruma yazmıştım gel bakalım dedi. Nstde nadir sancılar çıktı ama bir serum takıp onları da durdurmuşlardı. İsterseniz doktorunuza danışın.
Funda007 Merve1656 benimde cok oluyor ben doktora gittim 2 kez bana bi zararı yoktu acılma veya kısalma yapabılıo doktora görünün normalde olabilir
Funda007 Merve1656 artık bebegin yeri darariyor aliştirma yalancı kasılmalar da olur bu dönemde magnezyum varsa kullan hafifletiyor
Merve1656 Meriwa ilk gebeliğim kasılma nasıl olur bilgim de yok devam ederse gidicem hsstaneye artık 😔
Meriwa Merve1656 uzan bi geçmiyorsa git yalancı sancı da olabilir ama ihmal etme bn doğum yaparken karnım taş gibi olmuştu kasılma bumu falan derken acile gittim sancım da çıkmadı ertesi gün doğurdum ama 40 da doğum yaptım senin haftalarında öyle sorun yaşamadım o yüzden ihmal etme canm hiç
Merve1656 Cookie_ devlet hastanesine gidiyorum numarasını vermiyor doktorum randevuya gittiğimde sorabiliyorm işte anca😣