Arkadaşlar bir kaç gündür vajina etrafında beyaz pamukçuk tarzında şeyler vardı bende akıntıdır demiştim ama bugün vajina etrafında fazlalaştı sanırım mantar bu araştırmalarıma göre doktor değiştirdim doktorum şuanlık yok 38 haftalık hamileyim normal doğuma engel olabilir mi bu durum ?