Iraz 13+4 gebeyim göbeğinin üst tarafında yani mide desem değil göbek deliginden 2-3 parmak yukarısı sert ve şişmiş oturdu gumda vs orası sert duruyor sebebi nedir yaşıyan varmı . . Biraz tedirgin oldum ve merak ediyorum
melodia Iraz rahim göbek deliğinizin altında henüz. Bence doktorunuza ulaşıp sorun içiniz rahatlasın burdan doğru bir bilgi alamayabilirsiniz.