Aselinannesiii06 32+2 yim benim de yaklaşık 1 haftadır çok vajinal ağrım var p.tesi doktordaydım bebeğim baş aşağı dönmüş kafası baskı yaptığı için, bebek ve rahim artık daha hızlı büyüdüğü için olabiliyormuş normalmiş. Ben ayakta durduğumda çok daha fazla ağrı hissediyorum doktorum gün içinde çok yorma kendini dinlen dedi bir de kalsiyum ve magnezyum takviyesi verdi kasları rahatlattığı için ağrıyı azaltıyormuş başka da yapılabilecek bşy yok sanırım🤷🏻♀️